غزل مجنون...
O Bҽɳιɱ Oʅʂυɳ Dυɳყαʅαɾ ʂιȥιɳ
me & you

غزل مجنون...
غزلی نوشته مجنون،برسد به دست لیلی
 نَفَسم بگو کجایی که ستاره ی سهیلی؟!
 
دو سه خط گلایه دارم، که به عرض میرسانم:
 من و میل اینچنینی!!!تو چرا بدون میلی؟!
 
همه شب به انتظارت، غزلی سروده ام تا
 تو یِ بی وفا بدانی ،که دلم گرفته ! خیلی
 
نَنَویسم از نبودت؟؟! به خدا نمیتوانم
 چه کنم گُلم؟...بمیرم؟بروم زیر تریلی؟
 
تو که پیش من نباشی،همه ی دار و ندارم...
 قلمی...دفتر شعری، دو سه واژه ی طُفیلی
 
تو نماز نیمه شبها...تو نیایشی...نه شعری!
 تو شبیهِ یک دعایی،که مقدسی! کُمیلی
 
من و پای لنگ شعرم،تو بگو چگونه روزی...
 برسم به گَرد پایت؟ که قطار روی ریلی
 
نکند خبر نداری؟نَفَسم بیا که کار از...
 غزل و گریه و هق هق،به خدا گذشته! سَیلی
 
که ز گونه های خیسم، همه شب چنان روانی
 که نهار سرنوشتم،شده نوش جانِ لیلی...


نظرات شما عزیزان:

Brokenheart
ساعت16:47---18 آبان 1394
بی وفا باشی شکایت می کنند با وفا باشی خیانت می کنند مهربانی گرچه آیین خوشیست ... مهربان باشی رهایت می کنند

Brokenheart
ساعت23:57---14 آبان 1394
مهران نگووو ... گگگگگگگگگگگگگ

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ نوشته شده در دو شنبه 27 مهر 1394 ساعت 17:1 توسط ɱЯ♥ǞκǞɱ :


Design By : Bia2skin.ir